Thursday, May 3, 2007

Buliiii....

Ma végre úgy néz ki elmegyünk egy egyetemi partyba...

Itt az emberek sokkal inkább a munkára koncentrálnak, alig szórakoznak.
Mondjuk, ha meglesz az engedélyem, és én is dolgozhatok, akkor lehet, nekem is ez lesz a véleményem...(Végülis, ezért vagyok itt, nem? Ez nem Erasmus!!! :))

No, de azért én bulit is szeretnék, kultúrákat megismerni, nem csak munka, munka, munka...

Most viszont már hiányzik, hogy kicsit igyunk, beszélgessünk, táncoljunk.

Remélem jó lesz...

Bár inkább nem várom, mert ha várom, akkor az mindig rosszul sül el...

"Bárhogy lesz, úgy lesz...!"

4 comments:

Zsozsi said...

tyűű én vagyok az első kommentáló, yeahh!!!

tök jó vagy Havas bulizz amíg lehet!! aztán pihenj hogy majd ha megyünk augusztusban akkor legyen energiád bulizni velünk!!!

Unknown said...

Na várj... Majd havas jön Münchenbe.. Ne siess ennyire, öcsi :D..
Amúgy jó ötlet volt ez a blog, csak így tovább :).
Firkálj, firkálj :).

Isti said...

Hmmmm.
Az első dolog, amit felsorolsz hiányként, az az ivás...
Te sem tagadhatod meg önmagad:)
Nagyon helyes!

Néger doki beficcent már?
Családod is olvassa a kommenteket?
Remélem:)

Pussz

Monika said...

Helló Havas!

Csak így tovább! Irány a bulliiiii, meg az iszogatás :), meg a magas-magas-magas német pasi :)!

Sok puszi
Móni
(már van 7 oldal a diplomámból :))