Wednesday, May 2, 2007

Első blogbeírásom

Sziasztok!

Wow...igazából meguntam, hogy mindenkinek külön-külön irogassak, ezért úgy döntöttem, hogy nekem is lesz egy blogom... (Angi adta az ötletet...:))

Szóval, még új vagyok ebben atémában, nem tudom, hogy poénos lesz-e, inkább olyan havasos...

Nézzétek a Tomét: www.tokioember.blogspot.com
Én bírom a stílusát...
:)

Április 25-én este érkeztem Genfbe, ahol is egy éves szakmai gyakorlatomat fogom tölteni.

Eddig minden szép, és jó! Az AIESEC tiszta sokat segít, kezdek jobban belelátni az itteni dolgokba, már ismerem a lakótársaimat - ami nem volt könnyű - és kezdem élvezni.

A blogom célja, hogy kapcsolatban maradjak kis barátaimmal otthon, meg persze a családommal, és hogy Svájcról is, a benyomásaimról is írjak...

AIESEC nyomta, hogy angol legyen, úgyhogy shortly majd mindig sum up the things... :)

We will see...

Ennyi elsőre, megnézem, hogy fog kinézni...(jaj, miért vagyok én informatikából béna.. még, jó, hogy a Hewlett-Packardnál fogok dolgozni...)

pussz

No comments: